torstaina, tammikuuta 30, 2014

Good Morning ♥


 

Auringon paistetta ja herkullista aamupalaa ♥ 

Näistä molemmista olenkin saanut nauttia muutamina aamuina, rennon lukujärjestykseni ansiosta. Rakastan tälläistä lukujärjestystä, jossa viikonlopun jälkeen mennään vasta kymmeneksi kouluun ja keskellä viikkoa pääsee jo kahdeltatoista kotiin, täydellistä! Minulla jää siis paljon enemmän aikaa kaikelle muulle. Ja sitä olenkin tässä puuhastellut, sekä ohimennen ehkä katsonut vähän liikaa lemppari sarjojani.... Miksi kaikkien hyvin sarjojen pitää aina päättyä? Tällä hetkellä olen taas kerran jäänyt ihan koukkuun Teho-osastoon, sarjaan jota olen katsonut jo ihan pienestä pitäen. Olin unohtanut tämän sarjan ihan kokonaan, kunnes Grey's Anatomy jäi tauolle ja muistin tämän ihanan sarjan! Teho-osasto on hyvin paljon samanlainen sarja kuin Grey's Anatomy, tosin sarja on tuotettu 90-luvulla ja siitä on tehty 15 tuotantokautta! Tätä on sitten tullutkin katsottua viimeiset kaksiviikkoa joka hetki kun vain olen koneelleni eksynyt, en edes muista koska avasin telkkarini viimeksi, hahah. Nytkin aijoin palata takaisin tämän sarjan pariin, nutellan ja suolatikkujen kanssa (täydellinen yhdistelmä muuten!) Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Tanja