tiistaina, helmikuuta 25, 2014

One year of blogging!!



Tasan vuosi sitten aloitin tämän blogin kirjoittamisen ihan vain pienestä päähänpistosta. En edes miettinyt sitä sen tarkemmin, halusin vain kokeilla millaista olisi bloggaajana. En voi edes uskoa, että olen oikeasti pitänyt tätä jo vuoden ajan! En edes älynnyt sitä ennen kuin kännykkääni tuli outo ilmoitus google palvelusta, arvatkaa vain kuin hämmentynyt olin tästä. Hämmennyksen jälkeen tuli ilo siitä mitä olenkaan tämän bloggaamisen aika jo saavuttanut. Olenkin ehtinyt tehdä melkein 80 postausta ( lue tämä! jostain kumman syystä suurimmasta osasta postauksista joita olen kirjoittanut silloin alku kuukausina on kadonnut kuvat kokonaan?? En edes voi ymmärtää miten tämä on mahdollista, joten pahoittelinkin tätä suuresti) Aluksi en edes uskonut, että kukaan eksyisi lukemaan blogiani, mutta yllätys yllätys teitä lukijoita on kerääntynyt sinne ruudun toiselle puolelle jo hyvin monta ja olen kiitollinen jokaisesta teistä Positiiviset kommenttinne siitä, kuinka nautitte jostain postauksestani, ovat olleet yksi ilon hetkistäni bloggaajana. Tämän ensimmäisen blogi vuoden aikana olen kasvanut niin ihmisenä kuin bloggaajanakin sekä myös kehitynyt kirjoitus- sekä kuvaustaidoissani erityisen paljon toki minulla on vielä paljon opittavaa, mutta ehkä tärkein asia minkä olen oppinut tästä on se, että muiden mielipiteistä ei tulisi välittää liikaa. Aina löytyy se yksi henkilö joka ei pidä jostain asiasta mitä sinä teet, tärkeintä on kuitenkin se, että itse olet tyytyväinen siihen mitä teet. Parhain juttu tässä blogin pitämisessä on ollut minulle ehdottomasti se, että olen vuoden aikana ikuistanut monen monta ihanaa muistoani, kaikkia niistä ei kuitenkaan löydy täältä blogin puolelta mutta suurin osa! En jokaista tekemistä/tapahtumaa/ilon ja surun hetkeä täällä teille kerro mutta toivoin, että olet nauttinut niistä mitä olen. Tämän vuoden aikana tulen varmasti kasvamaan bloggaajana vielä lisää, sekä ehkä suurimpana yritän kirjoittaa teille paljon ennemmän erilaisia postauksia jatkossa. Kiitos vielä kaikille teille ihanille lukijoille tästä :-)