sunnuntaina, heinäkuuta 13, 2014

Muutoksen tuulta (18. photo challenge)



Tämän päivän aihe piti olla vanhemmat mutta koska en yksityis elämästäni halua täällä jakaa ihan jokaista yksityis kohtaa myöten päätin, että tämän päivän aihe on muutoksen tuuli. 

Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että blogini kaipaa jotain muutosta. Ei pelkästään bannerin osalta vaan ihan ulkoasulta ja sisällöltä. Joten olen jo työstänyt tätä ideaani muutaman viikonajan ja ensi viikonloppuna se sitten vihdoin tapahtuu! Vanha blogi uudistuu uudenlaiseksi. Olen varma, että myös tämä ajatus miellyttää teitä lukioita siellä ruudun toisella puolella. Ei enään sitä vanhaa tekosyytä, että on liian kiire piipahtaa täällä blogin puolella tai yksin kertaisesti inspiraation kateissa. Vaan muutoksen kautta blogini saa uuden alun ja toivottavasti se lähteekin siitä parempaan suosioon (siis minun osaltani ainakin) Toivottavasti tekin ollette yhtä innoissaan tästä kuin minä! Jos teillä on jotain ideoita tähän muutokseen liittyen otan mielelläni niitä vastaan, mukavaa alku viikkoa kaikille ;)