lauantaina, syyskuuta 19, 2015

10 faktaa minusta


Harvemmin kerron mitään niin sanottuja henkilökohtaisia asioita täällä blogin puolella, niin ajattelinkin nyt paljastaa teille muutaman faktan itsestäni. Näin ollen tekin voitte tietää näitä samoja totuuksia minusta kuin kaikki ihanat ystävänikin tietävät. Tosin aluksi tämän postauksen tekeminen tuntui hyvin haastavalta, koska en yhtään tiennyt millaisia asioita haluaisin edes kertoa itsestäni. Varsinkin kun niitä faktoja oli jos jonkin moista.

 1. Olen pelännyt korkeita paikkoja sekä neuloja siitä lähtien kun tipuin tarhassa  puolapuilta ja sain leukaani yksitoista tikkiä. 
2. Johtuen ensimmäisestä olen myös hyvin tapaturma altis  

3. Minulla on ollut hammasraudat kuusi vuotiaasta lähtien. Hampaani muistuttivat aijemmin vampyyriä, jonka huomaa vieläkin hymyillessäni.
4. Kuukauden päästä olen käynyt joka ikisessä paikassa missä olen halunnut tähän mennessä käydä, enkä ole vielä edes täysi-ikäinen !  
 
 5. En pysty käyttämään mustia vaatteita. Jos sellaisia käytän täytyy asussa olla jotain värillistäkin. 
6. Olin ennen hyvn järjestelmällinen ainakin huoneeni suhteen. Nykyisin se ennemminkin näyttää siltä, että hurrikaani olisi hyökännyt sinne.   

 7. Minulla on oikeasti silmälasit.
8. En tunnista koskaan jos joku huutaa minua nimelläni. Tämä kuullostaa oudolle, mutta huomaan, että näin tapahtuu aivan liian useasti. 

9. Rakastan tex mex ruokaaa ja tomaattista pepperoni pitsaa (vaikkakin en ole koskaan pepperonista tykännyt) ♥ 
10. Harrastin tanssia 9 vuotta, kunnes viime vuonna päätin sitten lopettaa. Nykyisin "harrastan" tanssia salilla, tosin vain silloin kun siellä ei ole ihmisiä lähettyvillä. Notkeuteni vetää liikaa huomita ihmisiltä.

Ensi kerralla voin ehkä paljastaa vielä oudompiakin asioita, jos uskallan. Tai ainakin voin vastata kysymyksiinne mite te haluatte tietää. Ajattelin myös, että voisin toteuttaa jonkinlaisen teidän toive postauksen sillä aikaa kun olen salaisella matkallani, josta kuulette pian lisää. Kertokaa ihmeessä ehdotuksianne :-)