perjantaina, huhtikuuta 04, 2014

Uusia lemppareita!


 Nyt olisi pitkästä aikaa taas luvassa lemppari postausta! Aikaisemminhan yritin tehdä näitä joka kuukausi, mutta sitten se jotenkin unohtui eikä lemppareita ollut enään niin paljon esiteltävänä. Nyt kuitenkin haluan esitellä teillä uusia asioita mihin olen tykästynyt viime aikoina erittäin paljon! Ehkä tulen taas jatkossa tekemään näitä lisää ;)

 Erilaiset välipalat & smoothiet, näihin olen tykästynyt niin paljon, että melkeinpä joka toinen päivä tälläisen teenkin itselleni. Kuvassa näkyvä versio on mugcake (kuppikakku) ja valmis smoothie hedelmäpussista tehty smoothie johon lisäilin muutamia omia juttuja. Näistä luvassa reseptiä kunhan ehdin sen teille kuvailla ;)

 

Hiusten pito luonnollisena. Varsinkin läheiset ihmiseni tietävät, että en lähes koskaan pidä hiuksiani niiden luonnollisessa muodossa vaan melkeinpä aina ne ovat ihan kiharat. Nyt kuitenkin olen taas tykästynyt niiden luonnolliseen muotoon ja sellaisena ne ovatkin olleet erittäin useasti.

 
Sitten niitä vähän sekalaisempia juttuja ja yksi vähän tutumpi tuote. Pitkän aikaa etsin hiuksilleni sopivaa kuiva shampoota ja päädyinkin kokeilemaan Bastisten versiota, enkä ole katunut sitä päätöstä kertaakaan. Nimittäin tämä on ehdottomasti paras kuiva shampoo mitä olen kokeillut! Toinen uusi juttu mitä olen kokeillut ovat tekoripset. Olin pitkään sitä mieltä, että nämä eivät ole se minun juttu, mutta kuitenkin päädyin niitä kokeilemaan. Ja nyt tykkäänkin niistä erittäin paljon! Ainoa huono puoli niissä on, että minulle sopivia tekoripsiä on hyvin vaikea löytää. Sain joululahjaksi muutaman The Body Shopin vartalovoiteen ja niitä kokeiltuani löysinkin uuden lemppari rasvani. Aivan täydellinen Viimeaikoina olen myös jotenkin eksynyt lukemaan enemmän ja enemmän cosmoa, ja nyt siitä tulikin se lehti jonka ilmestymistä odotan innolla joka kuukausi. Hyvien aurinkolasien löytäminen on aina ollut minulle vaikee ja tämän hetken suosikkini ovatkin nämä Ray Banin lasit. Myös klitterilakka pääsi suosikkeihini, vaikka sitä ennen vihasinkin. Ja tietysti lopuksi oli pakko lisätä tämä monta kertaa täällä jo esiintynyt Lumenen cc-voide.

Vihdoin olen löytänyt sellaisen hajuveden johon en koskaan tule kyllästymään, Victoria's Secret Sheer love