lauantaina, kesäkuuta 01, 2013

summer holiday is finally here! ♥


  

 






Hej! Nyt istunkin tässä junassa matkalla mökille kaverini kanssa. Vietämme siellä seuraavat kaksi viikkoa nauttien tästä alkaneesta kesälomasta! Blogissani tuleekin olemaan sillä aikaa hiljaista, mutta sieltä palaessani minulla onkin suunnitelmissa kirjoitella erilaisia toive/haastepostauksia (ehdotuksia saa antaa) :)
Tässä yläpuolella on muutamia kuvia tämän päivän päättäri asusta ja junamatkasta. Nyt  olen siis virallisesti siirtynyt ysikuokalle sekä kesäloman viettoon! <3 Olin erittäin tyytyväinen todistukseen, tosin matematiikan numerossa on kyllä parannettavaa, hehhe. Nyt voikin sitten vain nauttia seuraavien kymmenen viikon ajan lämpöisitä & aurinkoisista keleistä, kesä öistä, uimisesta, kavereista, fiilistelystä ja hyvästä ruuasta <3 
Huomasittekin myös varmaan, että olen vihdoin järjestelmä kameran omistaja! Tämä on siis yksi toivomistani riparilahjoista, jonka tosin sain jo ennen riparia. Olen enemmän kuin erittäin tyytyväinen tähän kameraan (Canon eos 650 D), sillä kuvista tulee todella valoisia ja raikkaan näköisiä ilman kuvan muokkaustakin. Tällä kameralla saa myös erittäin hyvän laatuista video kuvaa, joten video postaus ehdotuksia saa jättää. Kokonaisuudessaan kamera on juuri sellainen kuin halusikin ja se soveltuu hyvin ensimmäiseksi järjestelmä kameraksi. Mutta nyt lähden juomaankin tuan starducks kahvini loppuun :) 

Hyvää kesälomaa kaikille! 

Tanja