lauantaina, maaliskuuta 19, 2016

Life update via snapchat


Viime aikoina on tullut päiviteltyä aika ahkeraankin tahtiin päivän tapahtumia tuonne snapchatin puolelle. Näin blogin puolelle kun ei ehdi ihan jokaista asiaa jakamaan tai esittelemään. Snapchatiin on helppo ja nopea lisätä kuvia mistä vain. Joten ajattelinkin nyt sitten päivittää teitä elämästäni näin snapchatin avulla. Ehkä vähän pintaa syvempi raapaisu siihen miltä elämäni oikeasti näyttää myös arkena.


  1.  Olen hulluna kaikkeen sisutamiseen liittyvään, joten näin ollen ikea on yksi niistä paikoista mihin rakastan mennä yli kaiken. Voisin ostaa vaikka mitä sieltä, mutta onneksi siskoni hillitsee tätä minun intoiluani. 
  2. Amazonilta tuli tilattua muutama uutukainen ♥ 
  3. Oltiin tytsyjen kanssa loistelemassa ensimmäistä kertaa tänä talvena 
  4.  En ole koskaan oikein välittänyt jugurtista ja muutenkin olen yrittänyt vältellä maitotuotteita ihoni takia. Muutama viikko sitten maistoin ensimmäisen kerran kaurajugurttia ja sen jälkeen olen ollut aivan hullaantunut näihin! Tämä maistuu melkein yhtä samalta kuin normi jugurtti, ainostaan minun mielestä 100 kertaa paremmalta.

 

  1.  Kerrankin kun päätän suoristaa hiuksiani niin sitten näin tapahtuu... uutta suoristinta vieläkin etsimässä.
  2.  Olen viimeiset pari kuukautta suorittanut MML:n lastenhoito kurssia ja nyt viime viikolla sain sen vihdoin valmiiksi! 
  3.  S:n mielestä näytän kuulemma söpöltä tällä snapchat filtterillä  
  4.  Päätinpä vihdoinkin maistaa tätä amarikkalaista villitystä ja oli tämä kyllä niiden kehujen arvoistakin! 

  1.  Tämä on vain näitä #shortgirlproblems 
  2. Treeniä treeniä 
  3. Uudet vansit tuli ostettua cape town:in ystävä myynneistä!♥ 
  4. Tämän hetken lemppari essie lakat 


  1.  Tältä huoneeni 6 päivää viikosta näyttää... 
  2.  Minulla on aina ollut omat epäillykseni tätä sarjaa kohtaa, mutta päätinpä aloittaa sen kuitenkin. Ja nyt olen aivan koukussa! Lemppari tv-sarjat kasvoivat nyt yhdellä uudella tulokkaalla. 
  3. Tiistai aamun treenit kannattavat kyllä ;-D 
  4. Uutuus suklaan maistiaisia


  1. Torstaina ehdin jo intoilla kevättä.... ja perjantaina talvi olikin jo palannut. 
  2. Snapchatin puolella ilmoittelen aika usein myös blogin päivityksiä tai muita sneak peak:ejä 
  3. Näistä lisää seuraavassa postauksessa  
  4. Joskus kasin aamuisin voi nähdä kauniita auringon nousuja   
Tässä oli pienimuotoinen kooste muutaman viime viikon tapahtumista ja kuulumisista. Välillä on kiva esitellä vähän todellisiakin tapahtumia ja juttuja arjesta, eikä aina näyttää vain sitä pinta raapaisia tapatumista, Vaikkakin eivät nämä snäpitkään ihan jokaista tapahtumaa ja asiaa todista. 
Jos siis haluatte nähdä lisää kurkkauksia elämästäni blogin ulkopuolellakin niin seuratkaa minua 
snapchatissä @tanjamariah