sunnuntaina, huhtikuuta 17, 2016

Shoppailua



Pitkästä aikaa luvassa olisi ostosten esittelyä! Olen viime viikkojen ja kuukausien aikana hankkinut itselleni kaikenlaista uutta (enemmäkseen vaatteita) ja ajattelin nyt esitellä teille hieman mitä kaikkea on tullut ostettua. 


Olin jo pitkän aikaa etsiskellyt itselleni uutta kangaskassia kun tuo vanha valkosipuli versioni alkoi olemaan hyvin heikossa kunnossa. Ja päädyimmekin muutama viikko sitten läytämään helsingin keskustasta aivan uuden liikkeen missä en ollut koskaan aikaisemmin käynyt ja sieltä sitten löysin tämän erittäin suloisen apinaemoji kassin ♥ 
Kangaskassi - Fiorella shop

Nämä uudet meikkisiveltimet ovat myös yksi pitkään havittelemani asia ja yksi perjantai ilta sitten eksyin amazoniin ja löysin sieltä nämä erittäin pehmeät ja laadukkaat siveltimet vieläpä hyvin halvalla hinnalla. Joten jos uusia silveltimiä kaipaat koko sarjan suosittelen ehdottomasti kääntymään amazonin puoleen!  
Lisäksi olen ostellut muutamia vanhoja lemppari tuotteitani taas uudelleen kokeiluun : Garnierin pure active 3 in 1, Oriflame cleansing gel sekä Beaver micro permeate silk oil (joka tekee muuten hiuksista supersileät) 
Muutamia Essien kynsilakkoja sävyssä romper room ja big spender. 
Uutena kokeiluna päätin testa tätä IsaDoran color correcting concealer palettia ja olen kyllä ihan rakastunut tähän. Tämä on niin kätevä joka päiväisessä meikissä sekä tällä saa peitettyä aivan loistavasti tummat silmänaluset sekä näppylät.
 Amazonissa vieraillessani päädyin myös ostamaan Khloe Kardashiani strong looks better naked kirjan, koska kuulin siitä niin paljon kaikkea hyvää, että päätin itsekkin testata. 
 
 Paita sekä skeaterskirt Zara
 
 Bomper takki Vero moda
 Päädyin myös yksi päivä HM:n katselemaan heidän kesä uutuuksiaan ja sieltä lähti mukaan tälläinen coachella mallistoon kuuluva shortsipuku (joka on muuten ensimmäinen shortsi puku, jonka olen koskaan omistanut! Olen niin innoissani, että pääsen käyttämään tätä kesällä) sekä vähän pirteämmän näköiset ja väriset housut sekä paita
  
 
Pyörähdimme noin kuukausi taakseppäin katsomassa Cape Universalin ystävämyyntien tarjontaa ja sieltä lähti mukaan tälläiset ihanat siniset Vansit.
 
 Pyörähdin myös viime viikolla katsomassa hullujen päivien tarjontaa ja sieltä lähti mukaan Adidaksen run tight juoksu housut sekä keyhole treenitoppi. 

 Tälläisia ostoksia tällä kertaa! Muutamia uutuuksia sekä jo pitkään kaivattuja asioita ja tietysti muutama sellainen "minun on pakko saada tämä" ostos. Olen yrittänyt vähän vähentää tätä vaateiden osteluani, koska kaappiini ei kohta mahdu enään mitään ennen kuin vanhoja saisi myytyä alta pois. Niin kuin jo aijemminkin olen maininnut niin olen vähän uudistamassa vaatekaappiani ja ostelemassa uusia erilaisia asuja.  
Jos tykkäätte näistä ostosten esittelyistä niin voisin mielelläni toteuttaa näitä jatkossakin! 

//Uusi postaus aikani on nykyisin sunnuntai, joten joka sunnuntai täältä pitäisi ainakin löytyä uutta postausta luettavaksi :-D