sunnuntaina, helmikuuta 12, 2017

liikaa farkkuja

Viikko sitten päätimme pyörähtää helsingissä ilman mitään erikoisimpia suunnitelmia. Tietenkin tämä helsinki reissu, johti myös pieni muotoiseen shoppailuun, jonka piti olla vain katselua ilman mitää ostamista. Noh yksi asia johti toiseen ja loppu tuloksena oli, että löysin erittäin kivat housut. Tässä kohtaa heräsikin kysymys tarvitsenko näitä housuja oikeasti?  

Paita - Cubus 
Housut - Bikbok 
 
 Ainoa vastaus tähän kysymykseen oli pohtia A) kuinka monet housut minulla jo on ja B) onko minulla edes korkeavyötäröisiä housuja (jotka ovat siis aivan eri asia kuin normaalit farkut tai housut). Pienen luottelon jälkeen totesinkin, että minulla on jo kymmenet housut. Kaikki tietenkin erilaisia ja eri tarkoituksiin soveltuvia. Mutta kuitenkin korkeavyötäröisiä housuja minulla oli vain yhdet jaa nämä housut olivat kuitenkin niiin mukavat. Joten loppu tuloksena oli se, että housut lähtivät matkaani. 
Olen siis omistanut nämä housut viikon jaa olen nyt jo käyttänyt niitä aivan liian useasti. Joten toivottavasti vielä kuukaudenkin päästä nämä yhdettoista housut ovat edelleen kovassa käytössä, koska eihän minulla ole mitään tämän kaltaisia housuja 😂  
Tämä pach-teema on alkanut esiintyä ehkä vähän liikaakin vaatekaapissani sillä omistan jo t-paidan, bomberin ja nyt nämä housut. Ensi kerralla "vain" katselemaan meneessä täytyykin varmaan pysyä visusti erossa ainakin tämän tyyppisistä vaatteista, kaikki muitahan saa tietysti "vain" katsella. Nämä housut ovat yksi hyvä esimerkki siitä, että shoppailemaan ei voi mennä "vain" katselemaan ilman, että ihan vahingossa ostaakin jotain❕