sunnuntaina, maaliskuuta 24, 2013

Kiireinen viikko


Hello! Viimeiset viikkot ovat olleet niin kiireiset minulla , että en ole ehtinyt blogiani päivittämään (muuta kuin nua ajastetut postaukset) Jotenkin on vain tuntunut siltä, että päivistä loppuu tunnit kun kokeisiin lukukin on mennyt myöhään yölle. Viikon loppuni olenkin viettänyt huonetta siivoillen, miten joku voi saada viikossa aikaan "kaatopaikan" näköisen huoneen? Nyt kaikki on siististi omilla paikoilaan, paitsi, että vaatekaappini räjähtää käsiin jos sen avaa :D Mutta ensiviikon lopulla onkin kaiken tämän kiireen jälkeen ihana pääsiäisloma (ja minun synttärit). Pääsiäisen aijon viettää ihan synttäreitä vietellen, kavereiden kanssa oleen, huonettani sisustaen, uutta tietokonetta tutkien ( torstaina minua odotti yllätys kotona, sillä isäni oli ostanut minulle uuden tietokoneen vanhan huononi tilalle ja pakko sanoa minä rakastan tätä! Näitten postauksien tekokin on niin helpompaa kun tietokone ei kokoajan tee jotain omaa) ja ihan vain löhöillen. Viikkoni alkaankin ihanan rennossa tunnelmassa sillä jaksoni vaihtuu ja luvassa olisi myöhäisiä aamuja ja aikaisin koulusta pääsemistä. Mikä sopii ihanasti sillä jää enemmän aikaa blogaamiselle, kavereille, tanssimiselle, kesän odottelulle ja kaikelle muulle kivalle. Huomenna menenkin vasta kahdeksitoista kouluun ja illasta minua odottaakin kasvohoito voisiko parempaa viikon aloitusta ollakkaan? Tässä vähän kuvia vielä siitä mitä olenkaan tämän viikon aikana puuhaillut:  
 

 

 kaardemumma kaakao & patonki 

Kokeiden luvun välissä tuli rentouduttua saunalla

  hedelmä salaattia & 2 broken grils  

kokeisiin lukiessa tulee pukeutua mukavasti      


lenkkeilyä
                                                                                  
sitä kokeisiin lukea

aamupala on päivän tärkein ateria  

kaverin kanssa kuvien ottoa  

perjantai herkuttelu & löhöily  

 
pizzan tekoa 

 
leffan katselua 

  
kuva tältä päivältä siivoilun jälkeen


Viikkoni pelastus on varmaankin ollut nua välipala hetket olloin olen nauttinut hedelmä salaattia ja lempi tv ohjelmiani.


Follow me on instagram !


 Tanja