tiistaina, helmikuuta 03, 2015

Postia ASOSilta


Olin jo pitemmän aikaa etsinyt itselleni klassista nahkareppua kultaisilla yksityiskohdilla, mutta mistään ei tuntunut löytyvän oikeanlaista tai kun sellaisen löysi ei sitä ollut mahdollista saada... Onneksi kuitenkin pitkän etsinnän ja monen vaihtoehdon jälkeen löysin tämän ihanuuden Asokselta! Kyseinen Ihanuus on nimittäin Brittiläisen Aldo merkkisen yrityksen suunnittelema, ja Aldo on tunnettu heidän laadukkaista kengistä sekä laukuista, joten olin vielä enemmän innoissani kun bongasin tämän itselleni. Sen lisäksi, että tiesin kyseessä olevan erittäin laadukkaan merkin tuote oli tämä ihanuus samalla juuri sellainen reppu mistä olin aina unelmoinut! Nahkaa missä on kultaisia yksityiskohtia, laadukas materiaali joka kestää myös vettä/lunta eikä muutu kuluneen näköiseksi käytössä niin kuin joillekkin nahkatuotteille käy, riittävän tilava/käytännöllinen ja ennen kaikkea se, että se näyttää hyvältä! Olen vasta muutaman kerran päässyt kokeilemaan tätä, mutta tästä on nyt jo tullut must have juttuni. Koska tätä ihanuutta on paljon kivempi kantaa mukana kuin sitä valtavaa laukkua,joka painaa monta kiloa lukio kirjojen takia. Toinenkin hyvä puoli tässä ihanuudessa on se, että se on erittäin tilava! Se näyttää hyvin pieneltä, mutta todellisuudessa sinne mahtuu hyvin paljon tavaraa, toisin kuin valtavaan laukkuuni joka aina tuntuu pursuavan tavaroita. Joten voinkin siis iloisesti todeta, että olen enemmän kuin tyytyväinen tähän Asoksen uuteen  ihanuuteeni  Jatkossakin pitäisi varmasti alkaa kääntymään näihin brittiläisten sivustojen puoleen kun haluaa löytää jotain, koska viime aikoina siltä on löytynyt juuri se asia mitä olen etsinyt ikuisuuden täältä kaupoista. Netti shoppailu siis todella pelastaa päivän kun etsit jotain ihanuutta! 

" Shopping is my cardio - Carrie bradshaw"